Donderdag 27 december 2012 - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van jenw - WaarBenJij.nu Donderdag 27 december 2012 - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van jenw - WaarBenJij.nu

Donderdag 27 december 2012

Door: J en W

27 December 2012 | Nederland, Utrecht

De voorbereiding voor onze reis naar Nieuw Zeeland begint te vorderen. De vliegtickets zijn binnen. Het hotel in Auckland voor de eerste nacht is geboekt. De 2e dag worden we opgehaald door Reiner die ons naar Rotorua brengt waar we in zijn bed and breakfast verblijven. de 3e dag krijgen we uitleg van Reiner over de camper en vertrekken we voor een veel belovende vakantie in Nieuw Zeeland. We hebben er veel zin in al vind ik , Jet,het heel spannend om een maand weg te zijn en ook nog eens zo ver maar ik zie het als een nieuwe uitdaging en mijn grenzen maar eens verleggen.
We hebben een reisplan, dat ruimte biedt voor aanpassingen onderweg. Het ziet eruit als een acht. Eerst de oostkust van het Noorder eiland. Dan de westkust van zuidereiland. Daarna de oostkust van zuid en tenslotte de westkust van noord, terug naar de start, Auckland.

• 28 December 2012 - 12:59

Jolien:

Super! Dat wordt een prachtige reis. Xx

• 21 Januari 2013 - 19:38

Maria:

Door Rein en Annet de groeten van mij en van Jacinte! Het is wel een hele tijd geleden, januari 2009, maar 2 grijze zussen kunnen ze zich misschien nog wel herinneren. Ik reis in ieder geval in gedachten met jullie mee en ik weet zeker dat het een gave tocht gaat worden. Geniet ervan!

• 21 Januari 2013 - 21:21

Lisanne:

Leuk dat jullie hier wat verslagjes gaan plaatsen!! Lekker van gaan genieten samen!

• 23 Januari 2013 - 18:04

Jan En Carla:

Hallo Jet en Wilko,

Uiteraard gaan wij jullie op de voet volgen! Het liefst zouden we met jullie meevliegen, het is zo'n heerlijk land. Maar dat hebben we al wel duidelijk gemaakt hè. Geniet ervan met volle teugen!
    groetjes, Jan en Carla

• 29 Januari 2013 - 12:55

Joke En Gert-jan:

Heerlijk vooruitzicht met z'n tweetjes op reis! Een hele goede vlucht en veel genieten van deze ervaring.

veel groetjes en wij zullen jullie op de voet volgen.

liefs Gert-Jan en Joke