Down Under - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van jenw - WaarBenJij.nu Down Under - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van jenw - WaarBenJij.nu

Down Under

Door: Wilko

02 Februari 2013 | Nederland, Utrecht

Ontbijten in Auckland, dat wilden we altijd al een keer graag doen, :-). Hier is het zaterdagmorgen half tien. In NL nu vrijdagavond. We zijn op Schiphol donderdag 31 januari uitgezwaaid door Jan Erik, die ons bracht, Noor, Jolien en MP. De eerste vlucht bracht ons in Singapore, het viel enorm mee en het was een rustige vlucht. Daar aangekomen kwamen we de eerste bekenden tegen, Nico en zijn vrouw. Ook zij gingen naar NZ. Wat een schitterend vliegveld, met tropische tuinen en overal vloerbedekking. 's Morgens om 8.50 uur LT, vlogen we door naar Auckland. We konden goed slapen, en hebben ook mooie uitzichten gehad op Jakarta en Australië. Het was zo helder dat we schitterende uitzichten hadden op plekken als Alice Springs en de woestijn bij Uluru. Om 23.30 uur LT, landden we schommelend in Auckland. Maar al met al een heerlijke vlucht. We hebben de reis helemaal niet als zwaar ervaren. Nieuw Zeeland ligt nu aan onze voeten.

• 02 Februari 2013 - 07:37

Lisanne:

Wat fijn dat de reis zo goed ging! Het kon natuurlijk niet anders dan dat jullie bekenden tegenkomen op vakantie:). Heel veel plezier!!

• 02 Februari 2013 - 11:07

Noortje:

Hoi beidjes, klinkt goed, straks bevalt vliegen je zo goed Jet, dat je stewardes wilt worden ha,ha. natuurlijk
    bekende tegen komen hoort bij jullie, het zullen er vast meer worden. Ben benieuwd naar volgende verslagen. Ik ga proberen om het uit te pprinten en het dan naar mamma toe te sturen. Veel plezier en hier schijnt zowaar de zon. xx Noor

• 02 Februari 2013 - 12:40

Yvonne:

Wat een goede start van de vakantie! Geweldig dat jullie zo'n mooie vlucht hebben gehad!
    Hele fijne vakantie!
    Hier is het inderdaad erg mooi weer vandaag. Hoe is het weer bij jullie?

x Yvonne

• 02 Februari 2013 - 19:57

Marjan De Jonge:

Ha Wilko en Jet,
    Hoe herkenbaar jullie reactie op het vliegveld van Singapore; Evelien was indertijd ook super onder de indruk. Fijn dat jullie zo'n toffe reis hebben gehad; het valt dus echt wel mee!! Geniet ervan en Jet...zonder zorgen hoor!
    Groetjes Marjan

• 02 Februari 2013 - 19:59

Conny:

Fijn te horen dat jullie reis goed verlopen is. Grappig dat jullie in Singapore al kennissen tegen gekomen zijn. Willem en ik kijken uit naar het volgende verslag.
    Groetjes , Willem en Conny

• 03 Februari 2013 - 08:49

Peter:

Hallo Wilko & Jet,

Leuk om het eerste reisverslag te lezen. We zijn benieuwd naar de foto's bij het verhaal!

Nicole, Peter & kids

• 03 Februari 2013 - 09:23

Baukje En Jan:

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad.De airport van Singapore is inderdaad altijd prachtig net
    als hun bloemen.Hebben jullie de zonnenbloemen boven op het dak gezien?Hoe zij de vloerbedekking altijd zo schoon kunnen houden,is ons een raadsel.Probeer op de terugweg even Singapore te bekijken.
    Wij kijken uit naar jullie volgende verslag.
    Heel veel liefs van ons beiden.
    Oom Jan en tante Baukje

• 03 Februari 2013 - 11:26

Nicolette:

Hoi Jet en Wilco. Fijn dat de reis prettig verlopen is. Vreemd dat je zo ver weg meteen bekenden tegenkomt. Ik blijf jullie volgen. Groetjes nicolette

• 03 Februari 2013 - 16:56

Karin Verhoeven:

Net onderweg en dan al bekenden tegenkomen. Blijft apart,toch? Wat klinkt het allemaal weer super mooi. Ik hoop dat jullie veel foto's kunnen plaatsen naast jullie reisverslagen en vooral GENIETEN,GENIETEN!!! Kus van mij.

• 04 Februari 2013 - 14:20

Jolien:

Fijn dat de reis goed is verlopen. En wat een toeval dat jullie alweer bekenden tegen zijn gekomen! Goeie reis. xxx